مشمولک
مشمولک

مشمولک




با سلام خدمت تمامی دوستداران مشمولک

در ۳۲۶۵ سال پیش در چنین روزی  جد بزرگ آناکولتولک بزرگترین رهبر چپگرا مارمولکها  توسط 

تروریستهای آن زمان در هنگامی که مشغول آبیاری باغچه شخصی خونه خود بود به قتل رسید

جسد آنمرحوم به مدت ۱ هفته در وسط میدان شهر نگهداری شد و مارمولکها به مدت یک هفته

عزاداری میکردندی. به گوشه ای از این عزاداری گوش جان فرا میدهیم :

ای بابا جاااااااااااااااااااااااااااااااااان           ای آناکولتولک سنه گربان سنه

هااااااااااااااااااااااااای هاااااااااااااااااااااااای   ای جاااااااانم وای

بززززززززززززززن تو سرت        باااااااااااااااااااااااااااااااااااا باااااااااااااااااااااااا

ای جانم          

اینم قسمتهایی از عزاداری که بود که براتون پخش کردم  .

برای شادی روح آن مرحوم  همه ۳ دفعه بگن >>>>۶ سیخ جیگر سیخی ۶ هزار

در ضمن عکس بالا فقط نموداری از آناکولتوک هست که توسط ماموران روی زمین کشیده شده است

در آن روز مهتابی





در آن شب آفتابی هنگامی که در زیر نور مهتابی مشغول گرفتن دوش آفتاب بودم

ناگهان دو چشمان بابا قوری تو در نظرم آمد به یاد روزهای گذشته که در کنار آتیش

با هم آب بازی میکردیم و روی تخت ۲ نفره با هم بالا پایین میپریدیم  در میان گلزارها

تو مشغول حرص کردن و من مشغول آبیاری همه وهمه در نظرم آمد واقعا چه روزگاری

داشتیم. یاد مش غلامحسین آقا بخیر که همیشه با سکینه دعوا داشت...........

من از اون روزهای مهتابی می خوام
                                                                 من از اون شبهای آفتابی می خوام



تعدادی از مارمولکها که وابسته به گروه فشن لیزارد  هستند در صدد بر آمدند

که وبلاگ اینجانب مشمولک را هک کنند تا یه حدی موفق شدند ولی نتونستند

من از اینجا اعلام میکنم که هر گونه دخل تصرف به مشمولک پیگرد قانونی دارد

به امید موفقیت همگی