مشمولک
مشمولک

مشمولک

عشق شوفری



فرار نکن نرو که تعقیبت میکنم           تو آیینه بغل ببین چطور میگازونوم
میخوام بهت برسم پهلوت بشینم      این پارک ممنوع چیه که جفتت میبینم
ترمزم بریده اونو از ته میکنم              جریمه میشم از داداشات کتک میخورم 
فایده نداره اگه بخوان بخابونوم          یه راست میرم تو قلبت آخه دیوونم
آخه باکم خالیه میخوام بهت برسم 
که داشبورد دلمو پیشت وا بکنم 
          برف پاکن چشمام دیگه نمیتونه اشکامو پاک کنه  دنده ۱ قلبم جا نمیره  
                                          نذار که باطری عشقمون بمیره
بگو این قارقارک تا کی برونه ؟؟؟؟؟
خدا کیلومتر فاصله بینمونه !!!!!!!!!
آخ که پنچر شدم باز دوباره    
تو دست انداز پر از بهونه
مدل قیافمو پسند نمیکنم
با صافکاری اونو روبروش میکنم !!
میبرمش کارواش تا برق بیفته
تا که ردشدی نگات به ما بیفته!!
از رده خارجیم اینو میدونم
جاده عشقمون بابا یک طرفست
به هرکجا میپیچم میرم تو بن بست !!
پشت ترافیک خواستگارات میمونم          توی اتوبان با آخره سرعت میرونم 
اگه تصادف کنم اگه ۱۰۰ دفعه بمیرم         از خواستگارات آخر سبقت میگیرم     (دیووووونه )
پشت فرمون عشقت میمیرم                 هر چی چراغ قرمزه رد میکنم    (به به جریمه )
دوره خودم می چرخم سر در گمم           رادیوترم داره آتیش میگیره      (خرج اضافه )
بهش بگو نگاش تو دسته تعمیره             مسیرشو نزنه کوچه حسن چپ   
                                   وقتی بوق زدیم تحویل بگیره 
 
 

شعر نو




در وصف مشمولک >>>>

لزیو چون کلا زیتون                                        اله ژو چه بگویم مشری

از تیو تی سر مو                                           لا مضون دل تو آباد است

                 جای مشمولک و جمشید معین آزاد است


بالای ۱۸ سال >>>>
مجنون توام به جان پاک من و تو                      دل شاد شود از اصطکاک من و تو


گفتمش ای پریوش زیبا                                 بوسه از لب خوش است یا از پا

                               گفت خیرالعموره اوسطها !!!!


دلم میخواد تو را در بر بگیرم                           کجا در پهنه بستر بگیرم

ببوسم از نوک پا تا سرت را                            دوباره بوسه را از سر بگیرم

   
                          (  بدون شرح )