مشمولک
مشمولک

مشمولک



دیشب تو کجا بودی من خواب تورو دیدم 
 
بین همه گلها از شاخه تو را چیدم

اون شاخه گل نازو بوییدم و بوسیدم

تو شاخه رویای من امید فردام شدی 

تو خواب شیرین من شریک غمهام شدی 

ستاره بخت من طلوع چشمام شدی 

یه قصه آشنا برای لبهام شدی 

من خوار مقیلانم تو شاخه گل افشون 

من برکه خشکیده تو زمزمه بارون

وقتی که به روی من خندانه نظر کردی 

دیدم ز کناره من مستانه گذر کردی 

چون سایه من با من از روز ازل بودی 

من شعر و غزل خواندم تو شعر و غزل بودی 
نظرات 6 + ارسال نظر
ساسان جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:37 ب.ظ

badak nist bayaD BAZAM TAMRIN KONI

[ بدون نام ] جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:38 ب.ظ

محمد فلک فرسا شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:51 ق.ظ http://www.mashmolak.blogsky.com

از زحماتی که کشیدید ممنون وسپاس گذار خیلی جالب و خنددار بودو کلا خوب بود و

اشکان سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.shorideh.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری بهت تبرک میگم
اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن تازه درستش کردم
خلاصه خوشحالم میشم
بابای.

نارسان یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:55 ق.ظ

ajab taghirate asasi ii dadi hamin joori agar pish bery va pishraft koni tamame khabar gozari haye eyalate mokhtalef baraye shenidane taze tarin khabar ha az jomle tedade morgh haye motalaghe va amar talagh dar beyne morgh va khooroos ha be to moraje ee mikonan

پدرام جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ب.ظ

واقعا دمت گرم خیلی با حالی دوست داریم

قربانت پدرام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد